بسته پذیرایی, پک پذیرایی

پک پذیرایی|خرید پک پذیرایی|قیمت بسته پذیرایی

بسته پذیرایی مراسم

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jqngppqw’ admin_preview_bg=”]

چرا باید از بسته و پک پذیرایی استفاده کنیم

امروزه با توجه به اشتغالات موجود وقت گذاشتن برای کارهای جنبی بسیار زمانگیر بوده و معمولا زمانی که شما بخواهید کارهای جانبی و فرعی را نیز خودتان انجام دهید  اینکار به خوبی انجام نمی گیرد  و یا مستلزم این می باشد که شما زمان زیادی برای انجام آن بگذارید.که از جمله موارد مهم در این مراسمات بسته پذیرایی می باشد

یکی از این دست کارها که بسیار مهم است برگزاری مراسم ها و همایش ها می باشد که معمولا از حساسیت زیادی برخورد دار است  و علت این موضوع اینه  که در واقع این همایش ها نمای کار شما می باشد.یکی از قسمتهای بسیار مهم در برگزاری همایش ها و مراسم ها بخش پذیرایی آن است . مجموعه باکانو باکس با در اختیار داشتن نفرات خلاق شروع به راه اندازی و ارائه خدمات در حوزه تهیه و تولید پک پذیرایی  ویژه همایش ها نموده است.

پک پذیرایی با توجه به نوع همایش و زمان برگزاری آن  از تنوع خاص خود برخوردار می باشد و شما با توجه به نوع میهمانها و نوع مراسم بسته پذیرایی و محتویات آنرا انتخاب خواهید نمود که اینکار به سادگی از طریق سایت ما قابل انجام می باشد.

بسته های پذیرایی

بسته های پذیرایی

همچنین بخوانید مقاله ای در مورد پک پذیرایی همایش

پک پذیرایی اختصاصی

محصولات اختصاصی نیز در این مجموعه طراحی و تولید میگردد و این به این معنی است که ممکن است شما در مراسم های  خود بخواهید از بسته های اختصاصی استفاده کنید. در صورتیکه خود شما طرح بسته بندی و یا لوگوی خاصی مدنظرتان باشد مجموعه بالکانو این طرح را اجرا کرده و  لوگو و تبلیغات شما را روی پک های پذیرایی اجرا خواهد کرد.

پک ها پذیرایی برای مراسم هایی مانند مراسم  ترحیم – جشن تولد ها – همایش ها – گردهمایی ها و جلسات شما قابل استفاده است و با توجه به درخواست شما این بسته ها تهیه و ارائه می شود. به عنوان مثال ممکن است شما به یک میان وعده برای جلسات خوذ نیاز داشته باشد که در اینصورت بسته پذیرایی مورد نیاز  به شما ارائه می شود که بتوانید یک میان وعده غذایی و شکیل را در اختیار افراد جلسه قرار دهید

بسته پذیرایی تولد

بسته پذیرایی تولد

تهیه و تولید پک پذیرایی ویژه  صبحانه کاری

همچنین ممکن است شما برای اعضای شرکت خود و یا مهمانان جلسه خود صبحانه در نظر گرفته باشید که در اینصورت تهیه صبحانه مجموعه و بسته بندی آن را می توانید به مجموعه بالکانو بسپارید.

از جمله خدمات مجموعه بالکانو تهیه تنقلات جالب و با کیفیت جهت انواع مراسم شما می باشد که شما می توانید این تنقلات را در صفحه فروشگاه بالکانو مشاهده کنید که این تنقلات نیز در پک های پذیرایی مخصوص قرار میگیرد.

پک پذیرایی دیگری نیز جهت مراسمات خاص در نظر گرفته شده است.ممکن است شما قصد داشته باشید که یک تولد خاص برای فرزندتان و یا همسرتان بگیرید که مجموعه ما کمک می کند تا این ماسم را به بهترین وجه برگزار کنید برای آشنایی بیشتر این پک های پذیرایی به صفحه پک پذیرایی تولد مراجعه کنید.

برای خرید بسته پذیرایی کافیست به سایت شرکت مراجعه کنید و در قسمت فروشگاه تنوع پک ها را مشاهده کنید و بعد از انتخاب پک مناسب در همان صفحه محصولات به محصولات مواد غذایی، میوه ها و تنقلات سری بزنید و هرکدام از محصولات را که نیاز داشتید انتخاب کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پیگیری خواهند نمود.

بسته پذیرایی باریجه 203

بسته پذیرایی باریجه 203

بسته های پذیرایی در ابعاد مختلف تولید می شوند و اگر شما علاوه بر میوه و تنقلات قصد دارید از میان وعده کوچک غذایی نیز استفاده کنید پیشهاد ویژه تری برای شما داریم. شما می توانید با استفاده از فینگر فود این مورد را پوشش دهید و یک وعده غذایی کوچک به مهمانان خود ارائه دهید. و این نکته قابل اهمیت است که باید از پک پذیرایی مخصوص فینگر فود سفارش داده و استفاده کنید.

مجموعه بالکانو از پیشاپیش  از انتخاب شما تشکر و قدر دانی می کند و تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم های شما انجام خواهد داد.

چرا بالکانو باکس را انتخاب کنم؟

حتما برای شما مهم است که بدانید با چه مجموعه ای قصد همکاری دارید و اصلا چرا باید سفارش پذیرایی خود را به ما بسپارید. این مجموعه از بزرگترین مجموعه های تهیه و تولید پک های پذیرایی و بسته های غذایی می باشد. ما در مجموعه خود اعضای کاملا خلاق داریم که با کمک اعضا بهترین موارد را در حوزه پذیرایی از مهمانان و همایش ها در نظر خواهیم گرفت.

تنوع محصولات بالکانو باکس نیز از دیگر مواردی می باشد که شما را مجاب میکند با ما کار کنید. این تنوع هم در بسته های پذیرایی وجود دارد و هم در محتویات آن از جمله میوه ها و تنقلات و کیک ها و دیگر موارد را در بر میگیرد.

داشتن امکانات مناسب در این مجموعه به تولید با کیفیت محصولات کمک کرده و همچنین در سریعترین زمان ممکن سفارشات شما قابل انجام است.

پک پذیرایی

پک پذیرایی

قیمت بسته پذیرایی

قیمت های بسته های پذیرایی با توجه به تعداد درخواستی شما و نوع بسته مورد نیاز شما و ابعاد آن متفاوت می باشد. که برای اطلاع کامل از قیمت های آن می توانید با تماس با شرکت از بخش پشتیبانی قیمت های دقیق و به روز را بخواهید

همکاران ما در صورتیکه سفارش شما ثبت شود در سریعترین زمان ممکن اقدام به تهیه و تولید پک پذیرایی مورد نظر شما خواهند نمود و همچنین برای تهیه محتویات آن اقدام خواهند نمود.

در بحث قیمت ما کاملا خواسته های مشتریانمان را در نظر میگیریم و حفظ منافع آنها اولویت اول ماست لذا قیمت های ما کاملا رقابتی و به صرفه است .

همچنین یخوانید در باره پک پذیرایی جشن تولد
[/av_textblock]

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *