بسته پذیرایی, پک پذیرایی

تهیه پک پذیرایی برای مراسم

تهیه پک پذیرایی بالکانو باکس

همیشه برگزاری یک مراسم به یاد ماندنی و آبرومندانه مثل مراسم عقد و عروسی، همایش های علمی و بین المللی، سمینارهای تخصصی، جشن تولدهای خاطره انگیز، جلسه دفاع از پایان نامه، مراسمات و جشنهای ملی و مذهبی، یادواره ها، کنفراس ها، برنامه های ایام سوگواری ائمه اطهار، برگزاری مراسم ترحیم یکی از دقدقه های مهم برگزارکنندگان، تهیه بسته های پذیرایی با کیفیت و مناسب است. خرید میوه مرغوب و مناسب، شستشو و دستچین کردن آنها، تهیه آبمیوه، کیک، شیرینی، حمل و نقل، بسته بندی پک و آماده سازی آنها برنامه ریزی دقیقی نیاز داشته و هزینه و زمان زیادی را می گیرد.

 

پک های پذیرایی بالکانو باکس

ما در بالکانو باکس این راه را برایتان هموار نموده ایم و تنها با یک تماس می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهرمند شده و با انتخاب پک های پذیرایی شکیل بالکانو باکس که از برترین و تازه ترین محصولات پذیرایی تهیه شده استفاده کنید.

 

بسته های پذیرایی

تنوع محصولات بسته ها و پک های پذیرایی بالکانو باکس بسیار زیاد بوده و تمامی میوه ها، شکلات ها، تنقلات، کیک و شیرینی ها و حتی کیفیت ابزار پذیرایی و نوع بسته بندی ها از بهترین و مرغوبترین محصولات می باشند.
این مجموعه با بهره گیری از ماشین آلات مکانیزه و کارشناسان خبره در امر تهیه انواع بسته های پذیرایی محصولاتی باکیفیت را در سریعترین زمان ممکن آماده کرده و در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم شما سهم کوچکی خواهد داشت.

 

تهیه پک پذیرایی برای مراسم

 

انواع پک پذیرایی جهت مجالس و همایش

بسته های پذیرایی و میوه مراسم بالکانو باکس ، بسته های ویژه ای برای پذیرایی مجالس و همایش ها تدارک دیده است. بالکانو باکس، با تهیه بسته های پذیرایی با تنوع محصول فراوان و برخوردار از کیفیت بالا، شما عزیزان را از این دغدغه رهایی می بخشد.

 

پک پذیرایی همایش

شما با سفارش پک های پذیرایی بالکانو باکس شامل تمامی اقلام پذیرایی مراسم ، براحتی می توانید پذیرایی آبرومند، درخور و ویژه ای از مهمانان خود داشته باشید.
این بسته های پذیرایی، با ظاهری شیک و طراحی ویژه مناسب برای مراسمات مختلف به خصوص همایش ها می باشد.

با توجه به اینکه افراد حاضر در همایش را بیشتر محققان و بزرگان تشکیل میدهند، پذیرایی از آنان بسیار حائز اهمیت است. تهیه پک میوه مناسب می تواند در همایش ها جهت پذیرایی بهترین گزینه باشد. پک پذیرایی همایش مناسب را می توان با سلایق مختلف تهیه کرد. باکس میوه همایش در جعبه های مختلف تهیه و در کارتون های چاپی قرار می گیرند که بسیار شکیل می باشند.

 

پک پذیرایی جهت مجالس و همایش

 

انواع پک پذیرایی مراسم ختم

یکی از ارکان مهم مجالس ختم بحث پذیرایی از مهمانهایی است که به مجلس می آیند معمولا در این پک از چند نوع میوه استفاده میشود. پک میوه مراسم ختم را میتوان با میوه های متفاوت مثل موز ،سیب ، خیار و نارنگی استفاده نمود و همچنین در کنارشان از آبمیوه و کیک و شیرینی استفاده می شود.

میوه مجالس ختم حتما باید بصورت روزانه از میادین و بازار روز تهیه گرد تا از نظر شکل و تمیزی و ظاهر آنها بسیار شکیل باشد. پک پذیرایی مجلس ترحیم بالکانو باکس بدلیل اینکه شاید جمعیت زیاد باشد معمولا بسته پذیرایی را کمی سبک تر تهیه می کنند که از نظر قیمت نسبت به پک های میوه دیگر ارزانتر می باشد و تزیین پک میوه زیاد ضروری به نظر نمی آید. معمولا حلوا و خرما در مواقعی بصورت جداگانه در ظروفی کوچک تر قرار داده میشود و در پک میوه ترحیم جای نمیگیرد.

 

پک پذیرایی ترحیم

 

پک صبحانه بالکانو باکس

در بعضی از میهمانی ها و همایش ها که در صبح برگزار میگردد معمولا مدعوین به دلیل افت قند خون در طول شب و کاهش سطح انرژی نیاز به صبحانه ای مغذی دارند که این امر مستلزم پک صبحانه مخصوص است که در آن حتما باید از اقلام مصرفی و انرژی زا جهت صبحانه استفاده نمود.

اقلامی که میتوان در پک صبحانه استفاده نمود شامل انواع نان ، پنیر ، کره ، مربا ، گردو ، عسل ، چای ، شیر ، قهوه و نسکافه می باشد که می توانید نوع اقلام را با سلیقه خود انتخاب و داخل پک قرار داده و از مدعوین پذیرایی کنید.

نکته مهم قیمت پک پذیرایی صبحانه است که به تعداد و کیفیت اقلام استفاده شده در پک بستگی دارد.

پک صبحانه بالکانو باکس

پک عصرانه بالکانو باکس

معمولا در پک های عصرانه از میان وعده های سبک استفاده میشود تا از افت قند خون و بروز حس گرسنگی جلوگیری کند.

ممکن است میان وعده بستنی، نان و پنیر یا بیسکویت و چای باشد. که البته بهترین عصرانه میوه ها هستند، البته به شرطی که به اندازه مصرف شوند.

پک عصرانه بالکانو باکس از میوه هایی مانند آلبالو ، گیلاس و سیب ، طالبی ، خربزه و هندوانه خرد شده در بسته های پذیرایی مخصوص استفاده شود که قند کمتری دارند.

 

پک پذیرایی

 

پک پذیرایی سمینار

معمولا در سمینار و همایش افراد رده بالای مدیریتی حضور دارند که باید پذیرایی بصورت خاص انجام گیرد. پک پذیرایی سمینار در کارتن های شیک و شکیل و با نظمی خاص چیده میشود که در شان برنامه سمینار باشد.

 

پک پذیرایی سمینار

 

باکس میوه خرد شده بالکانو باکس

این نوع پک میوه شامل چند نوع میوه می باشد که بصورت خرد شده در ظروف خاصی ریخته می شود که برای هر فرد در نظر گرفته شده و معمولا میوه های استفاده شده در این نوع پک شامل سیب ، موز ، آناناس ، کیوی ، انگور و… می باشد.

 

باکس میوه خرد شده بالکانو باکس

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *